Mass-media și drepturile copilului (2)
Practici de intervievare şi cerinţe etice generale de mediatizare a vocilor copiilor în mass-media
Ce veți învăța?
-
Iată adresarea Anetei Gonța
-
Iată adresarea lui Ion Bunduchi
Mass-media și drepturile copilului (2)
Module - 6 ( 15 ore)
-
Sesiunea I
2 oreCopilul are drepturi. Legislaţia internaţională
În cadrul acestei sesiuni veți afla ce prevede legislaţia internaţională cu privire la drepturile copilului şi care sunt criteriile de determinare a interesului superior al copilului.
-
Sesiunea II
3 oreCopilul are drepturi. Legislaţia naţională
În cadrul acestei sesiuni veți cunoaște ce prevede legislaţia naţională cu privire la protecţia copiilor și ce reprezintă informația cu impact negativ asupra copiilor.
-
Sesiunea III
3 orePractici bune şi practici rele de mediatizare a vocii copiilor
Această sesiune vă oferă exemple de bune practici jurnalistice privind mediatizarea vocii copiilor.
-
Sesiunea IV
3 oreCerinţe etice/deontologice generale pentru reflectarea copilului în mass- media
În cadrul acestei sesiuni veți afla care sunt recomandările şi cerinţele etice privind relatarea despre copii.
-
Sesiunea V
3 oreRigori etice/deontologice privind intervievarea copiilor
În cadrul acestei sesiuni veți afla care sunt regulile etice și deontologice privind intervievarea copiilor pe care trebuie să le respecte un jurnalist.
-
Sesiunea VI
2 oreSă relatăm despre copii în mass-media
Această sesiune prezintă recomandări pentru alegerea subiectelor despre copii ce sunt abordate mai des în mass-media, dar și atrage atenția asupra temelor cel mai des trecute cu vederea.
-
Testul final
Mass-media și drepturile copilului (2)